A pályázat célja:
A pályázat kiírásával a szakértőkből álló Netlight Kft célja az, hogy a dinamikusan fejlődő cégeket korszerű internetes kereskedelmi megoldásokkal, on-line marketing eszközökkel támogassa a további fejlődésében és az on-line kereskedelmi megoldások egyszerű kialakításában illetve eredményközpontú továbbfejlesztésében.
Pályázók köre:
Olyan magyarországi székhelyű, a devizajogszabályok alapján belföldinek minősülő, jogi személyiséggel rendelkező, vagy anélküli, egyéni vállalkozások, gazdasági társaságok, egyesületek és szövetkezetek, amelyek a pályázat beadásának időpontjában, minimum 6 hónapos vállalkozói múlttal rendelkeznek. Kivételes esetekben, induló vállalkozások is pályázhatnak, cégünk egyedi döntése alapján!
A Netlight Consulting Kft által kiírt pályázat célja, a mikro-, kis- és középvállalkozások, gazdasági társaságok támogatása, annak érdekében, hogy korszerű formában jelenhessenek meg az internet világában és bekapcsolódhassanak az elektronikus kereskedelembe.
A nyertes pályázónak, a Támogató rendelkezésére bocsájt 1db webáruház szolgáltatáscsomagot, az alábbi díjtételekkel, és tartalommal:
Meglévő domain esetén, át kell regisztráltatni hozzánk.
DÍJMENTES
2) 1db webáruház szoftver, melyet csak a cégünk szerverén futtatunk,
Ez a szoftver felelős a webáruház működéséért.
DÍJMENTES
3) 1db virtual szerver, mely a cégünk szerverparkjában üzemel,
Ez a tárhely felelős a webáruház üzemeléséért, ezen tárolódnak az adatok.
DÍJMENTES
Nélkülözhetetlen a webáruház beüzemeléséhez, használatának betanításához, üzemeltetéséhez, fenntartásához, ill. a további reklámozási, és egyéb kérdések megválaszolásához.
A web áruház tartalmát a nyertes pályázó saját maga tudja karbantartani egy korszerű, titkosított jelszóval ellátott adminisztrációs felületen keresztül.
4) Támogatott vállalja, hogy a webáruházat 1 hónapon belül teljesen feltölti, 2 hónapon belül a szakembereink által javasolt bevételnövelő módosításokat elvégzi, 3 hónapon belül pedig egy legalább 10 pontból álló javaslatot, észrevételt fogalmaz meg támogató részére.
5) Támogatott, a pályázat sikeres elbírálását követő 48 órán belül bemutatja a honlap elkészítéséhez szükséges anyagokat, információkat, amelyeket szeretne a honlapon megjeleníteni (termék adatbázis, termék fényképek), feltölteni.
6) Támogatott vállalja, és tűri, hogy a weboldalának főoldalán a Netlight Consulting Kft logóját és linkjét, és/vagy bannerét jól látható helyen feltünteti.
7) Támogató on-line karbantartható, professzionális megjelenésű, keresőre optimalizált, marketing szakemberekkel tesztelt, könnyen kezelhető web áruház átadását vállalja, de ha a pályázó egyedi megoldásokat is igénybe venne (pl. fórum, nagyobb terjedelmű oldal, egyéb kiegészítésekkel, napi karbantartással), akkor azt külön árajánlatban/ megállapodásban igényelheti.
8) Webáruház átadása, a pályázat eredményének kihirdetését követően, a Támogatói szolgáltatáscsomag díjának beérkezését és a választott domain név le-vagy átregisztrálását követő 48 órán belül történik meg.
9) Nyertes pályázat esetén, pályázó vállalja, hogy a támogatói szolgáltatáscsomag díját, a kiállított díjbekérő számla ellenében, 8 napon belül átutalja a megadott számlaszámra! Amennyiben ennek várhatóan nem tud eleget tenni, kérjük, ne nyújtsa be pályázatát!
1) Regisztrálás a webaruhazpalyazat.hu oldalon, a jelentkezési adatlap online kitöltésével.
3) Pozitív visszaigazolásunk esetén, az értesítő e-mailben megküldött „Következő lépés a webáruház felé” online adatlap hiánytalan kitöltésével, és 48 órán belüli visszaküldésével, pályázó jogosulttá válik a pályázata elbírálására.
4) A „Következő lépés a webáruház felé” online adatlap beérkezését követő 48 órán belül értesítjük pályázót, a végleges döntésünkről, és/vagy az esetlegesen szükséges hiánypótlásokról/szükséges dokumentumokról. Hiánypótlások esetén, természetesen további 48-48 órával kitolódnak a válaszadási határidők.
5) Amennyiben a pályázó pályázata sikeres volt, úgy a sikeres kiértesítéssel egy időben, megküldjük Támogatottnak a díjbekérő számlát, mely összeg átutalására 8 banki munkanap áll Támogatott rendelkezésére. Amennyiben ezen időpontig támogatott nem teljesíti fizetési kötelezettségét, úgy Támogató, azonnali hatállyal jogosult törölni a Támogatott számára már odaítélt pályázati támogatást.
6) Sikeres, határidőben történő befizetés esetében, Támogató, a választott domain le-vagy átregisztrálását követő 48 órán belül aktiválja, és Támogatott rendelkezésére bocsájtja a pályázaton elnyert 1db webáruház szolgáltatáscsomagot.
VI. A nyertes pályázatok kiválasztásnak szempontjai:
4) A beadási határidők betartása, válasz kommunikációk megfelelősségének megítélése, a cég esetleges menedzsment tapasztalata.
A sikeres pályázati eredmény kihirdetését követően, a Támogatói szolgáltatáscsomag díjának beérkezését, és a választott domain név le-vagy átregisztrálását követő 48 órán belül átadásra kerül az 1db komplett webáruházi szolgáltatáscsomag.
Web: www.WebaruhazPalyazat.hu
E-mail: info@webaruhazpalyazat.hu
Skype: webaruhazpalyazat
Tel.: +36 70 671 90 75
Kapcsolattartó:
A webaruhazpalyazat.hu ügyfélszolgálatának aktuális munkatársa
2013. június 01.-től folyamatos, és visszavonásig érvényes.
A pályázaton minden szabályosan beérkező pályázat részt vesz. A pályázat befogadásáról telefonon értesitjük. Csak olyan pályázatokat tudunk elfogadni, melyek maradéktalanul megfelelnek a kiírtaknak mind formailag, mind tartalmukban. A hiányosan beérkezett pályázatokról figyelmeztető levelet küldünk, a hiányosságok pótlása az abban megadott időpontig lehetséges.
A nyertes pályázókat, folyamatos értesítjük ki az általuk megadott elérhetőségek egyikén.
A pályázata felől érdeklődhet az info@webaruhazpalyazat.hu e-mail címen, telefonon +36 70 671 90 75, vagy skype-on, a WebaruhazPalyazat skype néven.